Přejít k navigační liště

Zdroják » Webdesign » Strana 39 » Strana 39 z 122

Archiv pro kategorii: Webdesign

Články Webdesign

Před několika dny jsme uspořádali bleskovou anketu, v níž jsme se ptali na to, jakou verzi HTML používáte a jak se stavíte k novinkám, s nimiž přichází HTML5. Dnes si shrneme a okomentujeme výsledky této ankety. Jak jsou na tom naši čtenáři s používáním HTML5 a dalších technologických novinek?

Články Webdesign

Znát skutečné požadavky na přístupnost uživatelů s handicapem je velmi důležité. Autoři metodik přístupnosti i tvůrci webů mohou podle nich tvořit weby tak, aby co možná nejlépe vyhovovaly aktuálním potřebám uživatelů s handicapem. Proto WebAim.org už potřetí provedl průzkum mezi uživateli screenreaderů. Pojďme se společně podívat, jaké výsledky přinesl.

Články Webdesign

HTML5 je stále tématem mnoha webdesignérských debat. Po prezentaci na toto téma pravidelně chodí lidé a říkají: „Já nevěděl, že se to dá použít už teď, já myslel, že to jsou jen zatím návrhy…“ Jak je to vlastně s HTML5 a jeho podporou? Podpora v prohlížečích je známá, co takhle podpora mezi webdesignéry?

Články Webdesign

Vývoj pro mobilní zařízení je v současnosti žhavým tématem. Letos poprvé překročily počty prodaných smartphonů prodeje klasických PC. Stále víc uživatelů používá k procházení webu mobilní zařízení, což klade nároky na vývojáře, kteří jsou nuceni své stránky upravit tak, aby byly použitelné i na těchto zařízeních.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.