Popíšeme vám, jak jsme náš projekt původně postavený na Angularu upravili, aby byl snadno dostupný i pro roboty.
Archiv pro štítek: SEO
Jakým způsobem volit tvar URL jednotlivých stránek s ohledem na použitelnost a SEO.
SEO je mrtvé! A nebo ne? Jestli také patříte mezi ty, kteří si denně lámou hlavu nad tím, jak stránky vašich klientů upravit, aby je vyhledavače našli a třeba i jak na gumě…
Základní principy SEO se nemění. Vytvářet nalezitelný web se silnou značkou, který budou vyhledávače i návštěvníci milovat. Tohle platilo v roce 2005 a bude platit i v roce 2015. Ovšem všechny další věci se dynamicky mění. Hodnotící signály, přístup k odkazovému profilu nebo důvody a způsoby penalizací. Vyvíjí se i technické schopnosti vyhledávačů.
Marek Hnátek se ve svém článku Nofollow odkazy a prolinkování vašeho webu rozebírá špatné a správné používání rel=“nofollow“: Atribut rel=“nofollow“ je často nesprávně pochopen. Nedávno jsem se setkal s jeho nevhodným použitím při prolinkování webu. Tento článek…
HTML tag title patří mezi nejdůležitější on-page prvky stránky z pohledu SEO. V článku najdete, krom jiného, 12 tipů, jak napsat titulek lépe.
Nadpis je literárním ekvivalentem kuchyňského koření. Okořeníte-li pokrm nedostatečně, výsledek bude mdlý, nezáživný a málokdo nabízenou krmi zkonzumuje do mrtě. Když už, tak bez radosti a spíše z musu, aby neurazil hostitele.
A pak přišel den, kdy se jako houby po dešti vyrojily SEO agentury s neodolatelnou nabídkou. „Leze vám na nervy vaše konkurence? Dosahuje lepších pozic ve výsledcích vyhledávání než váš web? Máme řešení! Pošleme ji na druhou stranu v Seznamu i Google! Platíte až po dosažení výsledku!“ A to byl definitivní konec SEO.
Vyhledávacímu gigantovi s nesmyslným názvem Google se opět podařilo rozdmýchat vášně a způsobit vrásky na čele nejen SEO expertům, ale i majitelům či provozovatelům webů. Na první pohled to vypadá, že vzala za své jedna z posledních jistot v oboru SEO (optimalizace pro vyhledávače).
Svět internetu je věrným odrazem světa skutečného. Tam i tam najdeme lidi slušné, pracovité a poctivé, ale také vykutálené vykuky, zlodějíčky, podvodníčky a neumětely. Ovšem o podvodníka (třeba) z Aše v reálném životě nezakopnete, protože pocházíte (třeba) z Ostravska. Na internetu je ale hned vedle. Jak se bránit?