Základní principy SEO se nemění. Vytvářet nalezitelný web se silnou značkou, který budou vyhledávače i návštěvníci milovat. Tohle platilo v roce 2005 a bude platit i v roce 2015. Ovšem všechny další věci se dynamicky mění. Hodnotící signály, přístup k odkazovému profilu nebo důvody a způsoby penalizací. Vyvíjí se i technické schopnosti vyhledávačů.
Archiv autora: Pavel Ungr
Pavel Ungr
Věnuji se aktivně SEO a internetu již od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz, Od roku 2009 pracuji jako SEO konzultant. Vedu školení nejen o SEO. Pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu na Lupě.cz a přednáším. Krom SEO se aktivně zajímám o sociální sítě a jejich využití. Baví mě experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.
HTML tag title patří mezi nejdůležitější on-page prvky stránky z pohledu SEO. V článku najdete, krom jiného, 12 tipů, jak napsat titulek lépe.