Plugin jQuery Sparklines vám umožní tvorbu malých grafů (tzv. Sparklines). K vykreslení grafů používá canvas a je kompatibilní se všemi hlavními prohlížeči. Zájemci si mohou přečíst rychlý úvod do rozhraní, ostatní si mohou alespoň…
Archiv pro štítek: JavaScript
Interview with David Storey from Opera Software (March 2nd, 2009).
Vyzpovídali jsme Davida Storey z Opera Software na jeho návštěvě v Praze. David nám prozradil něco o své funkci Chief Web Opener, popsal, jaké to bylo, když pracoval CERNu a proč se rozhodl pracovat pro Operu. Řekl nám, co se mu líbí na CSS3 a jak to v tuto chvíli vypadá s rychlostí nového javascriptového enginu Opery.
Vyšla beta verze Safari 4, která je k dispozici pro Mac i Windows. Přináší několik změn. Tou první je nový design aplikace a nativní vzhled pod Windows. Kritika původní vzhledu patřila pravděpodobně mezi nejčastější kritiky…
Kudy se ubíral webdesign v uplynulých deseti letech a jak moc odlišně se tvoří weby dnes? Co podstatného se v průběhu posledních roků změnilo a jaké byly nejdůležitější technické mezníky na cestě, kterou se tvorba webových stránek do současnosti ubírala?
Jan Novotný v článku JavaScript timers – naše staré hodiny, bijí čtyři hodiny rozebírá své poznatky týkající se časovačů v JavaScriptu: Stáli jsme před relativně jednoduchým problémem. Odpočítávat čas do okamžiku T a vypočítávat slevu v ceně…
Nedávno vyšla nová verze javascriptového frameworku jQuery 1.3.2. Obsahuje opravu několika chyb a řadu drobných změn (včetně změn v API, zkontrolujte proto po upgrade funkčnost vašich aplikací nebo si předtím pročtěte, co se změnilo).…
Pokud používáte nebo plánujete používat značku canvas ve vašich webových aplikacích, určitě vám přijde vhod tahák, který vytvořil Jacob Seidelin. Najdete v něm rychlý přehled vlastností a metod canvasu.
Vyšla nová verze javascriptového frameworku Yahoo! User Interface Library zaměřeného na tvorbu RIA aplikací (podobně jako framework Ext JS, o kterém jsme psali nedávno). Verze 2.7 přináší novou komponentu StyleSheet (libo měnit vzhled za běhu…
Dnešním dílem uzavřeme seriál o tvorbě příkazů pro Ubiquity. Naučíte se ovládat panely prohlížeče z příkazů, vytvářet asynchronní datové typy, volat další rozšíření nebo vytvořit celé rozšíření pomocí Ubiquity příkazu. K ladění vašich příkazů můžete použít konzoli Firebugu.