Přejít k navigační liště

Zdroják » Archivy pro Martin Malý » Autoři » Strana 13 » Strana 13 z 24

Archiv autora: Martin Malý

Začal programovat v roce 1984 s programovatelnou kalkulačkou. Pokračoval k BASICu, assembleru Z80, Forthu, Pascalu, Céčku, dalším assemblerům, před časem v PHP a teď by rád neprogramoval a radši se věnoval starým počítačům.

Články Různé

Požadavky na implementaci online platebních nástrojů naráží na Svatou Trojici „rozumných důvodů“: Nejde to, nikdo to nechce, je to složité. První dva tentokrát ponecháme stranou a ukážeme si, že implementace plateb pomocí platebního nástroje PayPal nezabere víc než 30 minut čistého času – pokud tedy víte jak na to.

Články Různé

Víte, co byl JESPR? A víte, jaké problémy způsoboval? Dnes se JESPR vrací z druhé strany, a na významu tak nabývá opět Zlaté webdesignérské pravidlo. Že nevíte, které z té řady zlatých pravidel mám na mysli? Přece to jediné, které si opravdu zaslouží být pravidlem, a ne dogmatem. To o uživateli a jeho prohlížeči.

Články Webdesign

Už jste se někdy přistihli, že si ukládáte informace k dalšímu zpracování k elementům do atributů rel nebo class? Pokud ano, máme pro vás skvělé novinky: v HTML5 si můžete uložit libovolné informace do vlastních atributů, které jsou pro toto použití přímo určené. Pojďme si ukázat, jak na to.

Články JavaScript, Různé

Před nedávnem jsme si na těchto stránkách představili grafickou knihovnu Raphaël, která umožňuje jednoduše vytvářet vektorovou grafiku. Používá k tomu SVG (či VML). Podobně funguje i knihovna, kterou si představíme dnes, jenom místo SVG pracuje nad Canvasem. Hlavní výhodou je schopnost používat vrstvy.

Články Webdesign

Drobečková navigace je stále populárnější a ve webdesignérských a UX kruzích se probírá její správný vzhled, umístění a logika. Méně pozornosti se věnuje jejímu kódování, tedy zápisu v HTML. V článku si ukážeme několik možných způsobů vytvoření HTML kódu pro tento navigační prvek.

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.