Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Vyjádření W3C pobouřilo popularizátory HTML5

Vyjádření W3C pobouřilo popularizátory HTML5

Zprávičky Webdesign

Nálepky:

Včera zmiňované vyjádření mluvčího W3C, který „doporučuje počkat s nasazením HTML5“, vyvolalo očekávatelný odpor lidí, kteří se popularizací HTML5 zabývají. Svůj nesouhlas vyjádřil Dion Almaer („přemýšlejte spíš, jak svůj web udělat tak, aby technologicky odpovídal roku 2010“) či Remy Sharp („Bullshit!“)

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
3 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
bauglir

Tak předpokládám, že každý, kdo sleduje vývoj HTML5 + WebApp, vztah W3C k celému procesu apod. si udělá vlastní názor na vyjádření od W3C.
To moje je jednoduché: ignorace :)

juraj

Tiež záleží na tom, o ktorej časti HTML5 hovoríme. Niektorí totiž začali vo veľkom na stránkach napríklad prepisovať div-y na nové sémantické elementy a k tomu museli pridávať javascriptové workaroundy, aby to fungovalo všade – v takýchto prípadoch sa naozaj oplatí s HTML5 počkať.

bauglir

To postrádá smysl. Schopnost prohlížeče, který má uživatel nainstalovaný, zobrazit stránku je takřka dokonale neovlivnitelná kýmkoliv jiným, než uživatelem, nemá noc společného ani s HTML5, ani s W3C, ani s ničím…
Kombinace HTML+CSS+JS je tak náročná, že stále budou prohlížeče, které si prostě s nejnovějšími verzemi neporadí.
Paradigma, že stránka má být přehledná ve všech prohlížečích už prostě neplatí.
Budete čekat, než všichni uživatelé zastaralých/nes­chopných prohlížečů upgradují? Odmítnete některé segmenty HTML5 na příštích 10 let, než budou mít 99% pokrytí?

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.