Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Rozdíly mezi zobrazovacími režimy IE8

Rozdíly mezi zobrazovacími režimy IE8

Zprávičky Webdesign

Vývojáři IE8 dnes na svém blogu popisují rozdíly mezi jednotlivými zobrazovacími režimy v IE8. Konkrétně se zabývají rozdíly mezi režimem kompatibility v IE8 a standardním režimem v IE7 (takže tvrzení, že budou totožné, není zcela pravdivé) a poté probírají rozdíly mezi režimem kompatibility a standardním režimem IE8. Změny se převážně týkají JavaScriptu.

Vývojáři říkají, že se snažili udělat režim kompatibility v IE8 co nejpodobnější standardnímu režimu v IE7, ale jsou zde i výjimky. Ty se rozhodli udělat z důvodu bezpečnosti a přístupnosti.

V druhé části článku popisují rozdíly mezi režimem kompatibility a standardním režimem. Standardní režim v IE8 bude mít například vylepšený režim opravování chyb v kódu, již v něm nebudou fungovat CSS expressions a metoda getElementById je nyní case-sensitive.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
5 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Jakub Vrána

Když už se bavíme o té case-sensitivitě, tak getElementById se píše s malým d :-).

Martin Hassman

Ahoj, kde to vidíš? V textu je s malým "D". Kontroloval jsem to krátce po vydání.

Martin Hassman

.. s "g"

Timy

„…a metoda getElementByID je nyní case-sensitive.“

Martin Hassman

Jo tohle, jasne opraveno.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.