Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Jak se rozloučit s platícím zákazníkem

Jak se rozloučit s platícím zákazníkem

Zprávičky Různé

Nálepky:

Některé weby berou odchod platícího zákazníka jako zradu a snaží se mu jeho rozhodnutí patřičně znepříjemnit, pravděpodobně v marné naději, že si to rozmyslí a raději se vrátí. Jiné chápou, že odchod patří k životu a že čím snáz uživatel odejde, tím snáz se (případně) vrátí (viz glosa Nechte uživatele odejít). Téměř ideální příklad, jak se chovat k odcházejícímu platícímu zákazníkovi podle druhého způsobu, popisuje na svém blogu Jan Vršinský. Jeho zkušenost s odchodem od Audible.com (anglicky) je přímo ukázková a mohla by mnohým dalším sloužit za vzor.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Přístupnost není jen o splnění norem: nový pohled na inkluzivní design

Přístupnost a inkluze možná nepatří mezi nejžhavější témata digitálního světa – dokud o nich nezačne mluvit Vitaly Friedman. Na WebExpo 2024 předvedl, že inkluzivní design není jen o splněných checkboxech, ale hlavně o lidech. S energií sobě vlastní obrátil zažité přístupy naruby a ukázal, že skutečně přístupný web je nejen možný, ale i nezbytný.

Efektivnější vývoj UI nebo API: Co si odnést z WebExpo 2025?

Různé
Komentáře: 0
Jak snadno implementovat moderní uživatelské rozhraní? Které funkce brzdí rychlost vašeho webu? A kdy raději sami přibrzdit, abychom využitím AI nepřekročili etické principy? Debatu aktuálních dev témat rozdmýchá sedmnáctý ročník technologické konference WebExpo, která proběhne v Praze od 28. do 30. května. Který talk či workshop si rozhodně nenechat ujít? Toto je náš redakční výběr z vývojářských hroznů.