Figurepool zveřejnil mapu České republiky ve vektorovém formátu, kterou si můžete na stejném webu zdarma upravit podle svého v poskytnutém HTML 5 vektorovém editoru. Šablona je k dispozici zde . Mapu lze exportovat do formátů PNG,…
Archiv pro kategorii: Různé
Firebug vylepšil možnost stylovaného logování, od verze 1.11 beta 2 můžete na jednu logovací zprávu aplikovat několik barev (resp. nejen barev, ale i dalších vlastností textu pomocí CSS pravidel). Jedná se o rozšíření známé metody console.log, následující…
HTML5 přináší řadu novinek a s nimi přichází i řada nových míst, která by teoreticky mohla ohrozit bezpečnost vaší aplikace, a je proto dobré o nich vědět. Některé z nich najdete vypsané na stránce HTML5 Security Cheatsheet.…
Když je vaše aplikace viditelná uživateli? Jak na to může reagovat? Ukážeme vám možnosti W3C specifikace s názvem PageVisibility API.
Na třetím aDev Meetupu bude naším hostem (přes Hangout) software engineering manager z Googlu Francesco Nerieri, který nám poví něco o Google Cloud Messaging pro Android . Francesco ve 25 minutách představí službu a pak bude…
V minulém díle jsme se seznámili se základy testování integrace s databází pomocí rozšíření DbUnit, dnes se podíváme na jeho další možnosti.
Dnešní díl bude věnován populárnímu MVC frameworku AngularJS. Představíme si výhody jeho používání, základní pojmy, které se k němu vážou, a samozřejmě si také vytvoříme první aplikaci.
PragueJS pořádá již tento čtvrtek 29.11. pravidelný javascriptový meetup v Node5 s hostem přímo z Berlína. Program: Felix Geisendörfer – Faster than C? Parsing Node.js Streams! David Majda – Easy parsing with PEG.js Začátek v 18h v prostorách Node5 v Praze. Přihlásit…
Pokud potřebujete přidat na vaše stránky jednoduchý nákupní košík a nevytváříte zrovna velký e-shop, možná vám přijde vhod knihovna simpleCart.js. Podporuje platby přes PayPal, Google Wallet nebo Amazon a používá se celkem jednoduše…
Dnešní díl bude věnován několika různým oblastem. Podíváme se na nástroje, které zpříjemní práci v Node.js, na profilování, debugování, logování či buildování a také na dokumentaci projektu a coding standards.