Přejít k navigační liště

Zdroják » TDD

Archiv pro štítek: TDD

JavaScript
Články JavaScript

O problematice TDD toho bylo napsáno již hodně, proto si v tomto článku jen osvěžíme nějaké základní pojmy a ukážeme si, jak aplikovat tuto metodu na konkrétním příkladě napsaném v JavaScriptu za pomocí testovacího frameworku Mocha a knihoven Chai, Sinon.

Články Různé

Makáte, protože se blíží deadline, šéf je nervózní, nedokončená práce blokuje platbu od zákazníka a jakmile je hotová, přistane vám na stole nová. Pro práci samotnou nemáte čas na to, abyste se v něčem posunuli, zlepšili nebo se naučili na věc dívat z jiného úhlu. Řešení je jednoduché: Coderetreat!

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.