Přejít k navigační liště

Zdroják » Flex » Strana 2 » Strana 2 z 4

Archiv pro štítek: Flex

Články Různé

Používání webových služeb, postavených na protokolu SOAP, patří ve Flexu 4 k základním možnostem volání vzdálených služeb. Navíc není pro základní operace potřeba učit se SOAP do hloubky – Flash Builder 4 dokáže prozkoumat službu, vrátit dostupné metody i návratové typy a předpřipravit potřebný kód.

Články JavaScript, Různé

Třetí verze JavaScriptové knihovny ExtJs vyšla loni v červnu. Jedna z nepřehlédnutelných funkcí, uvedených v nové verzi tohoto frameworku, je možnost zobrazovat data v grafech, realizována pomocí technologie Flash. V článku si popíšeme komunikaci mezi Flash objektem, JavaScriptem a ExtJs.

Články Různé

Každý kdo má zkušenosti s předchozími verzemi Flexu ví, že vytvořit vlastní vzhled aplikace nebyl úplně jednoduchý úkol. Vývojáři Adobe se toto rozhodli změnit a ve Flexu 4 přišli s kompletně přepracovaným systémem skinování. V článku si ukážeme, jak skinovat komponenty ze sady Spark bez použití jakéhokoli dalšího nástroje.

Články Různé

Jedna z oblastí, kde Flex opravdu vyniká, jsou formuláře. S Flexem dokážete vytvořit pohodlný a uživatelsky přívětivý formulář velmi rychle. K uživatelskému pohodlí při práci s takovýmto formulářem přispívá i ověřování platnosti zadávaných dat přímo v reálném čase.

Články Různé

Technika drag-and-drop (česky „táhni-a-pusť“ nebo „přetahování“) patří k užitečným prvkům, které mohou zvýšit použitelnost vaší aplikace a zpříjemnit její užívání. Je samozřejmé, že možnost drag-and-drop nabízí i Adobe Flex. V článku si ukážeme, jak tuto techniku implementovat.

Cesta URL: co se děje, než se načte webová stránka

Když do adresního řádku prohlížeče napíšete webovou adresu a stisknete Enter, spustí se fascinující řetězec procesů, které propojují váš počítač s celým světem. Od překladu doménového jména na IP adresu, přes navázání šifrovaného spojení, až po vykreslení každého pixelu na obrazovce - to všechno se odehraje během zlomků sekundy. Pojďme se podívat, co se mezitím děje pod kapotou webu.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku