Přejít k navigační liště

Zdroják » Audio

Archiv pro štítek: Audio

Různé
Zprávičky Různé

Chcete použít ve svých stránkách element AUDIO, ale váháte, protože uživatelé mohou mít prohlížeč bez jeho podpory? Zkuste použít řešení audio.js, které v takovém případě použije náhradní přehrávač ve Flashi.

Články Různé

V dalším pokračování seriálu o HTML5 se podíváme na jednu z novinek prakticky – vyzkoušíme si, jak lze pomocí HTML5 a elementu Audio vytvořit webový rozhlasový přijímač, který přehrává streamované vysílání rozhlasových stanic, a navíc si ukážeme, jak z takového přehrávače vytvořit samostatnou aplikaci.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.