Před několika lety, když jsme v naší firmě přecházeli na Git, řešili jsme, jak ho vhodně začlenit do infrastruktury, a zvolili jsme řešení založené na softwaru Gitolite. Dnes ale máme více možností a podrobněji se podíváme na Atlasian Stash.
Články strana 77 z 174
Když jsem se před časem poprvé ponořil do světa WebGL, začínal jsem na zelené louce. Kdybych chtěl mít rychle nějaký výstup, jistě bych sáhl po hotovém řešení, poskytujícím přímo graf scény (například vynikající three.js). Já chtěl ale vědět, jak a proč ty věci fungují; každou funkci si vyzkoušet a pochopit její účel. Své poznatky budu sepisovat, kdyby se náhodou někomu hodily…
Tentokrát si ukážeme, jak vypadá základní konfigurace Sphinx Search a co je vše potřeba udělat, abychom nějaká data zaindexovali a mohli v nich vyhledávat.
Gradle je nástroj na automatizaci. Potřebujete udělat build, mít Continuous Integration, zprovoznit deployment, generovat dokumentaci, připravit release, dojít nakoupit a vyvenčit psa? Gradle je to pravé pro vás! Gradle je něco jako Ferrari, Land Rover a Mini Cooper v jednom. A funguje to.
Když jsem se před časem poprvé ponořil do světa WebGL, začínal jsem na zelené louce. Kdybych chtěl mít rychle nějaký výstup, jistě bych sáhl po hotovém řešení, poskytujícím přímo graf scény (například vynikající three.js). Já chtěl ale vědět, jak a proč ty věci fungují; každou funkci si vyzkoušet a pochopit její účel. Své poznatky budu sepisovat, kdyby se náhodou někomu hodily…
Ve čtvrtek 30.5.2013 se uskutečnil šestý ročník jednodenní konference o databázi PostgreSQL na MFF UK v Praze. Tentokrát hlavně ve znamení informací o připravované verzi PostgreSQL 9.3.
Když jsem se před časem poprvé ponořil do světa WebGL, začínal jsem na zelené louce. Kdybych chtěl mít rychle nějaký výstup, jistě bych šáhnul po hotovém řešení, poskytujícím přímo graf scény (například vynikající three.js). Já chtěl ale vědět, jak a proč ty věci fungují; každou funkci si vyzkoušet a pochopit její účel. Své poznatky budu sepisovat, kdyby se náhodou někomu hodily…
Sphinx Search je fulltextový vyhledávač pro databáze. Je to zajímavá alternativa k javovým řešením, o kterých se, na rozdíl od Sphinxu, mluví mnohem víc. Jelikož s ním mám dobré zkušenosti a používám ho několik let, už od jeho beta verze, rád bych se s vámi podělil o své zkušenosti formou seriálu.
V posledním díle seriálu o aplikacích pro Windows Store v HTML5 se budeme věnovat práci se senzory. Zaměříme se na geografickou polohu, světlo a akcelerometr.
Když jsem se před časem poprvé ponořil do světa WebGL, začínal jsem na zelené louce. Kdybych chtěl mít rychle nějaký výstup, jistě bych sáhnul po hotovém řešení, poskytujícím přímo graf scény (například vynikající three.js). Já chtěl ale vědět, jak a proč ty věci fungují; každou funkci si vyzkoušet a pochopit její účel. Své poznatky budu sepisovat, kdyby se náhodou někomu hodily…