Druhý ročník konference zaměřené na React a příbuzná témata proběhl 27. – 28. října v Bratislavě. Pořadatelé pro víc než 700 účastníků zajistili slavná jména z JS komunity i velkých firem jako Facebook, Google nebo AirBnb a úvodní videozdravici přednesl přímo prezident Slovenské republiky.
Články strana 38 z 174
I letošní podzim byl ve znamení Global day of Coderetreat aneb dne intenzivního tréninku programátora. Mne čekal druhý ročník a měl jsem obrovské dilema, zda se zúčastnit v Brně nebo v Jihlavě, kde jsem byl poprvé. Nakonec jsem vybral Jihlavu. Jaké to bylo?
Je mi čtyřicet tři let a po většinu svého života programuju.
V odvětví softwarového vývoje existuje spousta best practices, které vedou ke zrychlení a zjednodušení práce programátora. Poslední dobou se zabývám něčím, co je pro fungování týmu vývojářů a jejich projektů důležité, ale v praxi to ještě často nepotkávám, zato vidím důsledky absence.
Hledáme posilu pro vývojové oddělení Front end solution na pozici IT architekt/ka – internetové bankovnictví.
Překlad článku Reflections of an „Old“ Programmer (Ben Northrop) nejen pro programátory v po čtyřicítce.
Pojďme si shrnout aktuální stav trhu prohlížečů. Se kterými prohlížeči musíte počítat? A co renderovací jádra? Doporučení pro webaře. Čísla v článku jsou vytažená z Rankings.cz ke konci června 2016.
V článku si ukážeme, jak kromě hostování a správy git repositářů můžeme GitLab používat pro CI (Continuous Integration). Zajímavé na něm je, že na rozdíl od konkurence to nabízí i v hostované verzi zadarmo.
V minulém díle jsme si ukázali základní použití WebGL v jazyce Elm a porovnali ho s tím, jak se používá WebGL API v JavaScriptu (bez použití knihoven). Nyní vyjdeme z druhého dílu seriálu Ondřeje Žáry WebGL: Milostný RGB trojúhelník a popsaný příklad přepíšeme do jazyka Elm. Pak se podíváme na zajimavou schopnost elm kompilátoru.
V předchozích povídáních jsem ukazoval, jak Elm aplikaci přimět spolupracovat s JavaScriptem. Nyní si naopak ukážeme, jak to vypadá, když má Elm nějakou pěknou funkcionalitu v sobě zabudovanou. Konkrétně se zaměříme na práci s WebGL.