Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » V čem tvořit weby v roce 2011?

V čem tvořit weby v roce 2011?

Zprávičky Různé

Nálepky:

Nebojte, nejde o jediné zásadní pravdy o programovacích jazycích… Thomas Fuchs, autor mnoha javascriptových knihoven, představuje nástroje, které používá pro vývoj – od textových editorů přes aplikace na správu úkolů až po virtualizační software a konkrétní hardware, který k práci používá. Jako inspirace rozhodně zajímavé počtení

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
5 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
?

Já mám v poslední době tak nějak dojem, že člověk není vývojářem, pokud nemá Apple.

Naith

Jo taky mohli dát do titulku „…v roce 2011 na Apple“. Pro ostatní je to k ničemu už proto, že VM se systémem OSX mimo Apple neexistuje…

Jiří Knesl

[flame]No a né snad? :)[/flame]

Tom

Náhodou se tam najde i pár univerzálně šikovných doporučení – Benchmark.js, DOM Monster a výborný UglifyJS. Na Charm jsem taky zvědavý. Akorát samostatné VM pro každou verzi IE je poněkud overkill, dají se použít lepší řešení (ačkoli sandboxované IE od Spoon zase stáhli – doporučuju zapátrat v komentářích po torrentu ke stažení.)

Mimochodem, OSX se dá rozchodit minimálně ve VirtualBoxu, ale jeho použitelnost je… Značně mizerná.

Jiří Knesl

Myslím, že to nejlepší a nejdůležitější doporučení se týkalo VIMu. :)

OS X je i o té klávesnici, o trackpadu popr. magic mouse. Zkratka je to software usity na miru pouzitemu HW.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.