Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Jak je na tom hardwarová akcelerace prohlížečů?

Jak je na tom hardwarová akcelerace prohlížečů?

Zprávičky Webdesign

Thomas Fuchs, autor knihoven Script.aculo.us a Scripty, se na svém blogu zabývá otázkou „Jaký je stav hardwarové akcelerace?“ a zamýšlí se nad dokumentem o hardwarové akceleraci Chrome. Jeho závěr (v tweetové podobě) je následující: Z dostupných prohlížečů (v ostrých verzích, ne beta) má HW akceleraci jen Safari (na všech platormách). Chrome ani prohlížeče v Androidu zatím GPU akceleraci nemají.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.