Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Šest důležitých ukazatelů efektivity vašeho webu

Šest důležitých ukazatelů efektivity vašeho webu

Zprávičky Různé

Na blogu Thinkvitamin vyšel článek How to Track Six Key Metrics for Your Web App, který ukazuje, jak měřit a sledovat některé důležité ukazatele vašeho webu. Ne, není to ani návštěvnost ani počet uživatelů (a ani traffic). V článku zmiňované ukazatele zahrnují „Cost per Aquisition“ (CPA), „Lifetime Profit per Customer“ (LPC), „Contracted Monthly Recurring Revenue“ (CMRR) či CACR (Customer Aquisition Cost Ratio), který vyjadřuje, zjednodušeně řečeno, jak efektivní je váš marketingový postup. U článku je přiložena i tabulka pro snazší výpočet těchto ukazatelů a v textu je popsán význam a „rozměr“ těchto ukazatelů.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Urban VPN Browser Extension tajně sbírá a prodává AI konverzace milionů uživatelů

AI, Různé
Komentáře: 0
Bezplatné rozšíření do prohlížeče Urban VPN Proxy, které slibovalo anonymní přístup k internetu, se podle bezpečnostních expertů ukázalo být hrozbou pro soukromí uživatelů. Rozšíření totiž potají sbíralo konverzace s AI asistenty a odesílalo je na servery třetích stran, aniž by uživatelé o této aktivitě věděli. Případ upozorňuje na rizika bezplatných VPN nástrojů a potřebu průběžné kontroly bezpečnosti nainstalovaných doplňků.