Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Raytracing v JavaScriptu

Raytracing v JavaScriptu

Zprávičky Různé

S nástupem Canvasu se objevuje víc a víc ukázek, co vše lze s tímto elementem v JavaScriptu udělat. Jonas Wagner předvedl demonstraci grafické metody, známé jako sledování paprsku (raytracing), která se používá v počítačové grafice. (V tomto případě jde spíš, jak upozornili komentátoři, o mapování textur.) Tato metoda umožňuje poměrně věrně vizualizovat scény včetně simulace odrazů na lesklých površích či lomu světla při průchodu průsvitným materiálem. V demonstračním příkladu jsou vykresleny čtyři koule z různých materiálů, které se pohybují ve scéně. Lze si zvolit různou úroveň kvality a zjistit, jak rychle se obrázky vykreslí. Vzhledem k tomu, že u přijatelné kvality je rychlost vykreslení až několik sekund na snímek, nejde zatím rozhodně o metodu, která by byla prakticky použitelná.

Zdroj: Ajaxian

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.