Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » PHP: Statická třída nebo singleton? Není to jedno?

PHP: Statická třída nebo singleton? Není to jedno?

Zprávičky PHP, Různé

Před časem jsme probírali článek, který se zabýval porovnáním rychlostí statických tříd a singletonů v PHP. Na tento článek reaguje Ryan Weaver na blogu PHP|architect příspěvkem Static methods vs singletons: choose neither. Argumentuje tím, že rozdíly v rychlosti volání jsou jednak nepatrné, a jednak se nemají možnost výrazně podepsat na výkonu aplikace. Zároveň srovnává nevýhody obou řešení a připomíná metodu dependency injection. V závěru konstatuje: Použijte to, co má být použito a co bude fungovat líp.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
1 Komentář
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
v6ak

Tedy vpodstatě to, co jsem co si pamatuju komentoval k minulé zprávičce.

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.