Při předávání informací do vláken Web Workers musí prohlížeč předaný objekt serializovat do podoby řetězce a ve vláknu ho opět převést zpět. Při předávání větších objemů dat jde o značně neefektivní způsob. Řešením může…
Archiv strana 104 z 338
Ve dnech 26. a 27. listopadu 2011 se již tradičně koná dvoudenní víkendová konference Microsoft Fest 2011. Čeká na vás více než 20 přednášek týkající se vývoje aplikací (webových, mobilních i jiných) a administrace, a to v příjemném prostředí…
Metoda vývoje „test-driven“ (vývoj řízený testy) lze použít i pro vývoj v JavaScriptu. Ostatně proč by nešla? Pokud přemýšlíte, odkud se do TDD v JS pustit a jak takový vývoj vypadá, oceníte článek Test-Driven JavaScript.
Obdobou CoffeeScriptu, který překládá do JS, by mohl být MoonScript – podobný jazyk, ovšem překládaný do Lua. Lua je velmi populární jazyk pro skriptování v aplikacích, používaný od her, kde řídí např. pohyby nepřátel, až…
Tohle pravidlo je mezi vývojáři notoricky známé – nebo by mělo být. Přesto nezaškodí si ho jednou za čas připomenout. Tentokrát na webu WebSpecies článkem Never trust your sources
Addy Osmani nabízí na svém blogu článek s poznámkami k psaní JavaScriptu. Poznámky nasbíral při „code review“ (což je, jak sám píše, velmi vhodný způsob, jak zlepšit své vlastní programátorské schopnosti) a zaměřují se hlavně…
Z trochu jiného úhlu se na HTML5 podívali v článku 11 hard truths about HTML5 na serveru InfoWorld. Snaží se brzdit nekritické nadšení v HTML5 upozorněním na některé aspekty, které nejsou známé, resp. které často v nadšení nad…
Hry napsané v Javascriptu, které používají canvas, se tu objevují poměrně často. Dnešní hra je tak trochu výjimka. Nejedná se o remake staré hry, ale o „originální“ starou hru, která běží v emulátoru PC, napsaném v JavaScriptu:…
Binary Blood Day se rozšířil do dalších měst – Brna, Plzně a Pardubic. Pojďte s námi také darovat krev a popovídat si na tranzfůzce o IT. Více o této akci je možné se dozvědět na BinaryBloodDay.com. (Pokud…
Během konference Mobera se uskuteční Hackathon – souboj vývojářů jednotlivých platforem
Komentáře: 0O srovnávání jednotlivých mobilních platforem není nikdy nouze, pravděpodobně poprvé však mají 5. září v rámci brněnské konference Mobera možnost utkat se vývojáři při tvorbě aplikace od úplného základu. Multiplatformního Mobera Hackathonu se účastní 2–4 členné…