Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Jsou javascriptové benchmarky přesné?

Jsou javascriptové benchmarky přesné?

John Resig (autor javascriptového benchmarku Dromaeo) porovnával měření času ve webových prohlížečích a došel k závěru, že výsledky většiny současných javascriptových benchmarků jsou nepřesné, protože neberou v úvahu systémový časovač, který aktualizuje časové údaje po 15 ms. To je příčinou statisticky nezanedbatelných chyb, které se na výsledcích testů můžou projevit. Za jediný benchmark, jehož výsledky nejsou tímto problémem statisticky významně ovlivněny, John považuje V8 Benchmark.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 0
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.