Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Proč a jak používat atribut title u odkazů

Proč a jak používat atribut title u odkazů

Ann Smarty v článku Jak správně používat title u odkazu vysvětluje, k čemu u odkazů slouží atribut title, a co by měl obsahovat. Rozhodně by neměl by duplikovat text mezi značkami odkazu, ale nabízet dodatečné informace; zvyšuje tak použitelnost. Údajně by mohl mít i jistý význam pro vyhledávače (SEO), ale takový význam nebyl prokázán, proto při vytváření title myslete více na uživatele než na vyhledávače. Hlasové čtečky atribut title často nečtou, proto text stránky musí dávat smysl i bez atributu title aneb nezapomínejte nikdy na přístupnost. (Zdroj: Search Engine Journal)

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Strategie a AI jako klíč. Do Prahy přijely špičky technologického světa

WebExpo 2025 ukázalo, jak se tvoří budoucnost. Třídenní technologická konference WebExpo 2025 přivedla do Prahy světové i české experty, kteří nabídli inspiraci napříč obory. Hlavním tématem byla propojenost disciplín, význam AI a potřeba otevřenosti vůči novým výzvám – včetně podpory legální imigrace. Ukázalo se, že inovace vznikají nejen v Silicon Valley, ale i tam, kde se nebojíme myslet jinak.