Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » IE10 Release Preview pro Windows 7 bude v polovině listopadu

IE10 Release Preview pro Windows 7 bude v polovině listopadu

Zprávičky Webdesign

Zatímco Internet Explorer 10 je ve Windows 8 prakticky pořád (preview verze OS obsahovaly vždy preview verzi IE), poslední preview IE10 pro Windows 7 vyšla před 14 měsíci. Od té doby vycházely preview verze jen pro Windows 8. Za měsíc však konečně vyjde další preview verze pro Windows 7. Po sběru a zapracování podnětů od uživatelů bude následovat vydání finální verze.

Novinek v Internet Exploreru 10 je skutečně mnoho. Největší dopad má asi nový HTML5 Quirks režim, který se stává výchozím režimem kompatibilního zobrazení. CSS gradienty, animace, přechody a transformace stejně jako IndexedDB, ligatury písma a metodu requestAnimationFrame je možné použít i bez prefixu ms-, protože se jedná o stabilní specifikace implementované v alespoň dvou prohlížečích jiných než IE10. S prefixem ms- je možné použít CSS flexible box layout, grid layout, regions a device adaptation.

Internet Explorer 10 doznal obrovského nárůstu výkonu ve vykreslování a vykonávání ECMAScriptu. Do bytekódu se překládají jen ty části zdrojového kódu, které se budou vykonávat (projekt JSMeter z Microsoft Research). Překladač nyní podporuje instrukce procesorů architektury x64 a ARM. Výpočty s čísly s pohyblivou řádovou čárkou jsou mnohem rychlejší. Přístup k vlastnostem objektů je daleko svižnější díky tomu, že si překladač dělá představu o vlastnostech objektu. Znovupoužití paměti probíhá na pozadí, což je dobré zejména pro hry. Ty většinou vytvářejí velké množství objektů každý vykreslovací cyklus a nedojde k zatuhnutí (v řádu milisekund) když je potřeba staré objekty z paměti odstranit, aby uvolnili místo novým.

Finální verze Internet Exploreru 10, která se nachází ve finální verzi Windows 8, by tak snad mohla být do konce tohoto roku dostupná i pro Windows 7.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.