Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » aDev Meetup #2 – Stylování ActionBaru

aDev Meetup #2 – Stylování ActionBaru

Zprávičky Různé

Nálepky:

GUG ČVUT, který se po DevFestu proměnil na GDG ČVUT bude pořádat 19.11. druhou přednášku z nepravidelného cyklu aDev Meetup.

Tentokrát bude naším hostem Tomáš Kypta ze společnosti Inmite a bude nám přednášet o „Stylování ActionBaru“ a následně se přesuneme do blízkého baru, kde bude pokračovat diskuze.

„Google doporučuje pro aplikace určité designové zásady, ty ale nemusí kreativitě a aplikacím vždy dostačovat. Proto se dozvíme jak při stylování ActionBaru postupovat, kterých zásad je dobré se držet a čeho se vyvarovat.“

Vstup zdarma, registrace nutná ve formuláři zde http://goo.gl/6oBhg a Google+ je zde

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.