Přejít k navigační liště

Zdroják » Seriály » Javascript a oblast působnosti proměnných

Seriál: Javascript a oblast působnosti proměnných (3 díly)

V sérii článků Petra Staníčka se podíváme na jednu z oblastí JavaScriptu, která většině programátorů může připadat samozřejmá a nepřekvapivá, totiž na oblast působnosti proměnných. V prvním článku budou na pořadu dne obyčejné proměnné a funkce. Myslíte si, že máte v problematice jejich působnosti zcela jasno?

Články JavaScript, Různé

Dnešní pokračování článku o oblastech působnosti proměnných v JavaScriptu se zaměří na poněkud náročnější problematiku. Tentokrát se věnujeme objektové části jazyka, probereme si pravidla, která platí pro objekty, třídy a metody, ukážeme si jak funguje zapouzdření a předvedeme si techniku „ultimátního zapouzdření“.

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.