Přejít k navigační liště

Zdroják » Webdesign » Strana 14 » Strana 14 z 105

Archiv pro štítek: Webdesign

Články Webdesign

HTML5 klade silný důraz na „sémantiku“ – tedy na schopnost dávat jednotlivým částem dokumentu obecný význam. Výraznou technologií pro zápis sémantických metadat jsou mikrodata (Microdata). Jedná se o flexibilní a přitom mocný nástroj, jak vyjádřit význam informací, které jsou na webové stránce.

Články Webdesign

HTTP je jedním z těch starých dobrých protokolů (jako třeba SMTP nebo POP3), u kterých člověk nepotřebuje žádný zvláštní klientský program a k tomu, aby se serverem navázal smysluplnou komunikaci a získal od něj odpověď, mu stačí telnet. V textu se podíváme na HTTP trochu techničtěji, „pod kapotu“.

Články Webdesign

V předchozím článku jsme podrobně probírali třídy Blob, File a metody rozhraní FileReader. Ukázali jsme si, jak v prohlížeči otevřít soubor, předaný buď pomocí drag-n-drop, nebo pomocí INPUT FILE. V dnešním pokračování si ukážeme možnosti vytváření souborů v prohlížeči a jejich ukládání, jak na server, tak na místní disk.

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.