Přejít k navigační liště

Zdroják » Java » Strana 2 » Strana 2 z 10

Archiv pro štítek: Java

Články PR Články

Chcete navštívit známou vývojářskou konferenci GeeCON opět u nás v Česku? Žádný problém, společnost Y Soft spolu s organizátory GeeCONu vás zve 23. – 24. října 2015 do Prahy. Konat se tu bude již druhý ročník této výjimečné akce, která má v sousedním Polsku mnohaletou tradici. IT publikum z řad vývojářů a JAVA odborníků získává unikátní příležitost shlédnout všechny zajímavé přednášky přímo doma v Praze.

Články Databáze

Druid.io je distribuovaná databáze napsaná v Javě, která se skládá z několika částí. Těmto částem říkáme uzly (nodes) a jsou to separátní Java procesy. Základní instalace Druidu potřebuje alespoň čtyři uzly: Realtime, Historický, Koordinátor a Broker, přičemž každý z nich má jinou zodpovědnost. V článku si všechny čtyři uzly představíme.

Články Různé

Pro hru Minecraft existuje veliké množství modifikací – módů. Přidávají nové bloky, předměty, mění herní mechaniku, rozšiřují herní možnosti. Pokud máte nápady, schopnosti a hlavně čas, můžete se pustit do vývoje nového zajímavého módu. Tento článek se pokusí ukázat, jak začít.

Články PHP, Různé

Jakub Vrána napsal minulý týden „V čem je PHP navrženo lépe než Java“. Tento článek vznikl jako komplement a uvádí některé důvody, proč bych dal Scale přednost před Javou nebo PHP. Je to nefér porovnání, neboť Scala zřejmě vznikla i na základě toho, co autor považoval na Javě za nevhodně vyřešené.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.