Přejít k navigační liště

Zdroják » HTML » Strana 2 » Strana 2 z 8

Archiv pro štítek: HTML

Články Webdesign

Když se občas na přednáškách ptám, jakou verzi HTML posluchači používají, jsem vždy překvapen tím, že naprostá většina se hlásí k XHTML. Při bližším ohledání stránek tvůrců v XHTML však vyjde najevo, že káží víno a pijí špinavou vodu. Svůj validní XHTML kód podsouvají prohlížeči se špatným MIME typem text/html a nutí jej používat parser HTML. HTML5 přináší některé změny syntaxe, které konečně umožňují tuto praktiku dělat tak, abychom se za ni nemuseli stydět.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.