Vývoj mobilních aplikací, založených na HTML, zdržuje neustálou nutností mít zařízení fyzicky u sebe a zkoušet to na něm. Vývojářům, co používají prohlížeč Chrome, by mohlo pomoci Ripple, což je plugin pro Chrome, který…
Archiv pro kategorii: Mobilní vývoj
Vytváříte aplikaci pro mobilní zařízení a chcete ji vyzkoušet v emulátoru? Práci s nalezením toho pravého by vám mohl usnadnit seznam emulátorů mobilních zařízení.
Další z JS toolkitů pro mobilní zařízení nese název WINK (Webapp INnovation Kit). Jeho cílem je usnadnit psaní mobilních HTML aplikací. Nabízí kromě běžných funkcí (práce s dotykovým displejem) i sadu grafických a UI primitiv pro…
Appcelerator, PhoneGap, Adobe AIR – to jsou tři poměrně nové nástroje pro vývoj crossplatformních mobilních aplikací pro smartphony. Jaké možnosti nabízejí, v čem se liší a co mají společného? Podívejte se na podrobné srovnání.
MobileTuts+ přináší návod pro začínající tvůrce Androidích aplikací. Článek obsahuje shrnutí základních principů a některé rady do začátků.
Nové (14. prosince 2010) doporučení od W3C nese název Mobile Web Application Best Practices a zabývá se, jak už název napovídá, doporučeními, kterých je vhodné se držet při vývoji webových aplikací pro mobilní zařízení.…
Web Mobile Web Programming shromáždil odkazy na návody, tutoriály, guidelines a „best practices“, týkající se mobilního webu. Týká-li se vaše práce právě této oblasti, rozhodně si seznam projděte.
Na blogu Sencha vyšel „scorecard“ – výsledek testů kompatibility, provedený na tabletu Samsung Galaxy Tab. Zajímavé je porovnání s iPadem – v čistém CPU testu vyšel Samsung mnohem rychlejší, při testech v reálných aplikacích často zvítězil iPad (např.…
Mnoho majitelů smartfonů si pochvaluje zvýšení pracovní produktivity, možnost práce s dokumenty odkudkoli a další faktory. Je tomu opravdu tak, nebo se jedná jen o mýtus a ve skutečnosti jsme se smartphony méně produktivní, protože…
Dion Almaer obhajuje webové mobilní aplikace a odpovídá na dva oblíbené argumenty proti názoru, že by webové technologie mohly představovat onen kýžený crossplatformní standard pro mobilní aplikace. Nejčastější výhrady, s nimiž Dion polemizuje, jsou: Přenositelnost…

