Jacob Seidelin přidal další sadu javascriptových her na svůj herní portál. Najdete mezi nimi tertis na několik způsobů, invanders a také sadu adventur. Jako obvykle obsahují anotace her přehled použitých technologií.
Archiv pro kategorii: JavaScript
Dave Ward napsal krátký úvod do frameworku jQuery zaměřený nikoliv na javascriptové vývojáře, jak bývá zvykem, ale na vývojáře v ASP.NET. Framework jQuery se totiž stává součástí ASP.NET a řada ASP.NET vývojářů se tak…
Roger Johansson připomíná dva důležité body, které by webdesigneři měli znát (a řada z vás je nejspíš zná nebo aspoň již někdy zaslechla) týkající se skrývání obsahu pomocí kaskádových stylů. Nikdy neskrývejte obsah, který…
Ladění AJAXových aplikací není zrovna procházka růžovým sadem. Dnes si proto ukážeme, co Nette Framework v této oblasti nabízí a ještě doženeme pár objektových restů.
Při ladění stránek vám někdy možnosti stávajících nástrojů nemusí stačit. Občas chcete něco víc, např. zasáhnout do stránky způsobem, který právě potřebujete. K tomu se může hodit konzole (ve Firebugu a dalších nástrojích), do…
Jsme tu opět s návodem k používání canvasu. V dnešním druhém dílu dokončíme naši kreslicí aplikaci, přidáme další kreslicí nástroje (kreslení obdélníků a úseček) a zmíníme řadu nápadů, jak můžete výslednou aplikaci sami vylepšit.
Poslední oficiální standard JavaScriptu je z roku 1999 a nová verze se objeví pravděpodobně až letos. Ovšem těch deset let mezitím vývoj zcela nestál. Duchovní otec JavaScriptu Brendan Eich jazyk nadále vyvíjel (pod označením JavaScript…
Peter-Paul Koch, autor známého webu Quirksmode, měl na půdě Yahoo přednášku na téma javascriptové události. Celá přednáška je dostupná v podobě videa i textového přepisu.
Po seznámení se základy používání AJAXu v rámci frameworku Nette nastal čas podívat se na tvorbu interaktivních AJAXových aplikací do větší hloubky. Naučíme se pořádně pracovat s odpovědí serveru. A vyzkoušíme si tvorbu jednoduchého našeptávače.
Zvládli jste základy práce s canvasem a přemýšlíte, co dál? Ukážeme, jak pomocí obsluhy událostí můžete canvas proměnit v kreslicí aplikaci. V dnešní první části se soustředíme na základní kreslení pomocí sledování kurzoru myši.
