Dokončíme implementáciu pexesa v Darte začatú v minulom dieli. Spoznáme prácu s DOM v Darte, preskúmame štandardnú HTML knižnicu dodávanú s Dartom. Poďme na to!
Archiv pro kategorii: JavaScript
TypeScript je určený pro aplikace obsahující mnoho javascriptového kódu. Jedná se o nadstavbu jazyka JavaScript. Nabízí typovou kontrolu, třídy, moduly rozhraní, IntelliSense a refactoring kódu. Jeho syntaxe je navržena tak, aby byla co nejvíce shodná se syntaxí ECMAScript 6.
Implementace přihlašování do aplikací, které jsou postaveny jako single-page, je obvykle řešeno jinak než u klasických server-side aplikací. Jak dosáhnout bezstavovosti serverové části a jak vytvořit chytré přihlašování do administrace v prostředí AngularJS je téma dalšího dílu.
Dnes naimplementujeme klasickú hru Pexeso. Názorne si predvedieme, ako písať aplikácie s unittestami, pracovať s knižnicami, triedami a typmi. Nemá zmysel otáľať, hor sa do roboty!
Používáte na svých stránkách WYSIWYG? Před několika lety mohlo být jeho přidání do stránek poměrně obtížné. Díky HTML atributu contenteditable si však jednoduchý WYSIWYG můžete vytvořit snadno sami!
Dnes si rozchodíme Dart Editor a preskúmame prostredie. Jedným klikom vyvinieme jednoduchú webovú aplikáciu a trochu sa na nás nalepí zo syntaxe dartu. Vyhrňme si rukávy a pusťme sa do roboty, dartizáni!
Efektivní automatizované zpracování chyb v single-page aplikacích? S AngularJS žádný problém. Podíváme se na nejjednodušší implementaci pomocí událostí, řekneme si něco málo o návrhovém vzoru Promise a také se na chvíli zastavíme u response interceptors.
V poslednej dobe prudko narástla dôležitosť JavaScriptu na webe a vývojári čoraz bolestivejšie narážajú na jeho nedostatky. Riešením možno bude postupné obohacovanie JavaScriptu o chýbajúcu funkcionalitu a plátanie najväčších problémov. Možno nie. Možno to bude Dart.
Dnes se podíváme na další novinky v HTML5. Především půjde o drag & drop v sekci Kategorie. Podíváme se, jak lehce lze implementovat práci se stromovými strukturami s frameworkem AngularJS. A také dokončíme některé další sekce.
Co všechno víte o zachytávání, bublání a zastavování událostí? Skrývá se v nich více „špeků“, než by jeden tušil.



