Přejít k navigační liště

Zdroják » JavaScript » Strana 16 » Strana 16 z 83

Archiv pro kategorii: JavaScript

Články JavaScript

Podzimní komplement přední světové konference JSConf se odehrál na tradičním místě v Berlíně, tradičním způsobem a za tradičního deště. Co zajímavého bylo k vidění, co se líbilo a co nelíbilo? Dojmy jednotlivce shrnuje tato krátká reportáž.

JavaScript
Články JavaScript

Streamy jako takové jsou tu s námi již hodně dlouhou dobu. Co se týče Node.js, ve verzi 0.10 přišly streamy s novým API, a také díky nadstavbám nad tímto low-level mechanismem můžeme tuto techniku pohodlně používat. A jsou zde pádné důvody, proč nenechat streamy bez povšimnutí.

JavaScript
Články JavaScript

Při psaní aplikací v Node.js občas narazím na moduly obsahující zbytečné nedostatky, které vývojářům komplikují jejich používání. Následující článek rozebírá první z nich, a to chybné verzování modulů. Článek se zaměřuje na Node.js, nicméně postupy zde uvedené platí i pro ostatní jazyky a platformy.

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.