Jak se pracuje se stromovými strukturami v AngularJS? Jak snadno vytvořit pomocí tohoto frameworku parametrické hledání, které je již nyní součástí mnoha internetových obchodů? A jak vypadá použití HTML5 slideru ve formulářích? Tato a další témata jsou náplní dnešního dílu o tvorbě moderního eshopu.
Články strana 81 z 174
Nespoléhejte se na to, že do kódu nezapomenete na všechna místa připsat ošetření dat. Snažte se aplikaci navrhnout tak, aby se na nic zapomenout nedalo. Za cenu o něco složitějšího jádra bude veškerý kód, který ho používá, obvykle taky mnohem jednodušší.
V HTML5 můžeme pomocí atributu sandbox vkládat na obsah iframe rozličná bezpečnostní omezení. Pojďme se podívat, jaká to jsou a jak je můžeme používat.
Dnešní článek bude věnován implementaci nákupního košíku pomocí HTML5 Web Storage. Kromě toho se podíváme na některé novinky v práci s formuláři v HTML5 a také na jednotkové testování pomocí frameworku Jasmine a jejich spouštění přes Testacular.
V posledních dnech, týdnech a měsících jsem několikrát slyšel a četl o tom, že velkým hráčům unikla nějaká data, případně se někdo dostal k informacím, které vidět neměl, a to naprosto jednoduchým způsobem. „Útočník“ pouze změnil nějaké číslo v adrese stránky a v prohlížeči se mu najednou ukázaly údaje, k jejichž prohlížení nebyl autorizován. Jak je to jen možné?
V posledním díle první části seriálu se podíváme na možnosti XML konfigurace PHPUnit.
Dnešní díl je věnován implementaci uživatelské části vytvářeného e-shopu v populárních frameworcích AngularJS pro JavaScript a Twitter Bootstrap pro CSS. Řeč bude také o pomocníkovi v práci s REST API, o Apiary.
Webové stránky a aplikace lze ovládat hlasem. Minimálně v Google Chrome, který se řídí specifikací Web Speech API. Ukažme si, jak použití takového rozpoznání funguje. Podporována je i čeština.
V tomto díle seriálu se podíváme na tři principy používané pro řízení závislostí a provázanosti balíčků (packages).
Druhý díl seriálu o tvorbě moderního e-shopu bude věnován vytvoření návrhu uživatelské části na základě požadavků z minulého dílu. Hlavním tématem bude vytvoření návrhu komunikace mezi API a uživatelskou částí.