Firefox OS bude obsahovat rozličná javascriptová API, některá z nich byla standardizována (a možná je již znáte), jiná se teprve navrhují. Podívejte se na rychlou ukázku jejich možností.
Články strana 80 z 174
Dnešní díl budeme věnovat vytvoření administrace objednávek. Také poprvé použijeme knihovnu Angular UI, díky které můžeme snadno implementovat složitější UI prvky, podíváme se na některé zajímavosti v AngularJS a i v tomto díle použijeme novinky přinášející HTML5.
Dnes naši připravenou aplikaci umístíme na Facebook. Postupně projdeme všechny jednotlivé kroky.
Co nám může přinést testování v praxi? Jak díky testování psát lepší kód? Nejen na tyto otázky se zaměříme v tomto díle seriálu, kdy se pokusíme refaktorovat špatně navrženou třídu do testovatelnější podoby.
Dnešní, čistě teoretický díl je věnován rozboru jednotlivých sekcí administrace. Mimo jiné se budeme věnovat řešení parametrů produktů a variant, které jsou z pohledu programování e-shopu nejsložitější.
V čem nás čtete? Čili jaké jsou podíly webových prohlížečů na Zdrojáku? A co mobilní zařízení? Připravili jsme pro vás malý přehled.
Pokračujeme ve tvorbě hry pro Facebook v Node.js. V prvním díle jsme vytvořili fungující herní plochu. Dnes zapojíme více hráčů.
V tomto díle dokončíme uživatelskou část internetového obchodu. Čeká nás implementace jednoduchého stránkování, podíváme se také na výhody, které přináší použití NoSQL databáze a Node.js na tomto projektu.
V této sérii článků si ukážeme, zaprvé jak vytvořit jednoduchou real-time hru za použití Kinetic.JS, Socket.IO a Node.JS a zadruhé jak z takové hry udělat Facebookovou aplikaci s JavaScript SDK.
Již za pár desítek hodin se odebere současný Zdroják do binárního věčného loviště a na jeho pole nastoupí nový, mladší. Pojďme si něco říct ke stávající změně. A zkusím odpovědět na nejčastější připomínky.