Přejít k navigační liště

Zdroják » Články » Strana 80 » Strana 80 z 174

Články strana 80 z 174

JavaScript

To je tak typické! Ptáte se co? Že po mnoha letech alibistického ujišťování se, že statické typování v JavaScriptu není vlastně nutné, že lze vše pokrýt testy, se najednou jak houby po dešti rodí desítky projektů, jichž hlavním smyslem je přivést do vývoje webových aplikací statické typování. Záměrně píšu webové aplikace a ne javascriptové, protože to co se děje, už se netýká jen JavaScriptu.

Články Webdesign

Vyplňování formulářů je nedílnou součástí našich digitálních životů, ať už jde o hledání na webu, přihlašování na e-mail, nebo vyplňování čtyřstránkové registrace na e-shop. Jakožto vývojáři píšeme pořád stejné validace, takže si můžeme alespoň trochu ulehčit práci využitím HTML5, které přišlo s několika novými atributy, políčky a dalšími elementy. V tomto článku se podíváme na nové atributy a v příštím článku na nové elementy.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.