Přejít k navigační liště

Zdroják » Autoři » Archivy pro Michal Augustýn

Archiv autora: Michal Augustýn

Programátor backendů v Avastu, .NET/C#, JVM/Scala.

Články Různé

Docker používáme přes dva roky, takže máme celkem jasno, k čemu ho použít a k čemu určitě ne. Když se ale bavím s lidmi mimo náš tým, tak mě často zaskočí nízké obecné povědomí o možnostech Dockeru, které možná pramení z toho, že je to něco, o čem se hodně mluví, ale reálně si ho dost lidí ani lokálně nezkusilo.

Články Různé

Článek představuje technologii LINQ, která umožňuje unifikované dotazování do datových zdrojů z prostředí .NET. LINQ přišel s verzí .NET Frameworku 3.5 a jazyky C# 3.0 a Visual Basic 9. Protože je LINQ velmi úzce svázán s novinkami v těchto verzích programovacích jazyků, podíváme se také na jednu z nejzásadnější a zároveň netriviálních novinek – lambda expressions.

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.