WebExpo 2013 nabídne rekordní počet zahraničních řečníků a garanci spokojenosti

Již 19. září otevře pošesté své brány konference WebExpo Prague 2013, která bude největším setkáním programátorů, designérů, internetových podnikatelů a marketérů ve střední Evropě. Letošní ročník bude výjimečný historicky nejvyšším počtem zahraničních přednášejících, kterých bude z celkových 80 řečníků více než polovina.
Nálepky:
Mezi největší zahraniční hvězdy bude patřit podnikatelka Christina Wodtke, která pracovala jako vrchní produktová manažerka ve firmách LinkedIn, Yahoo nebo MySpace; startupista a vývojář Steve Corona, spoluzakladatel služby Twitpic, kterou jako její CTO škáloval po nocích pro milióny uživatelů; nebo legenda UX designu J. J. Garret, otec termínu AJAX a autor slavné knihy The Elements of User Experience.
Inspiraci přinese speciální část programu nazvaná Founder Stories, organizovaná startupovým akcelerátorem Node5. Své podnikatelské příběhy v ní budou sdílet zakladatelé úspěšných evropských startupů. Za zmínku stojí také nové programové sekce, kterými jsou Internet of Things, Big Data a Life Hacking.
Cílem konference je kromě šíření inspirativních myšlenek webové tvorby také přechod od networkingu ke skutečné spolupráci. Účastníkům nabídne podporu při seznamování webová aplikace na propojování kontaktů a zcela nová online síť – WebExpo Professional Network, která vám pomůže najít spolupracovníka na projekt nebo zaměstnance do firmy. Síť bude spuštěna před začátkem konference a bude mít přesah i po jejím skončení.
Horkou novinkou je zveřejnění garance spokojenosti pro účastníky, kteří si zakoupí pozdní vstupenku (Late ticket), které se začínají prodávat od dnešního dne. V případě, že nebudete z jakéhokoliv důvodu s konferencí spokojeni a budete mít pocit, že jste za své peníze nedostali slibovanou hodnotu, bude vám vrácena zpět plná částka. Tento odvážný krok dává o důvod víc, proč si letošní WebExpo nenechat ujít.
Názor odborníka
„WebExpo je odborně připravená konference, kterou navštěvují hordy talentovaných a zvědavých webových profíků, kteří jsou připraveni sdílet vše, co se naučili. Neměli byste si to nechat ujít,” řečník a ředitel UX ve společnosti Mailchimp.