Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Jak psát správné alternativní popisky obrázků

Jak psát správné alternativní popisky obrázků

Zprávičky Webdesign

Vyplnil alt u obrázku nebo nevyplnit alt u obrázku? A když vyplnit, tak jak? To jsou otázky, kterými dříve či později projde každý (X)HTML kodér a webdesigner. Článek Appropriate Use of Alternative Text na WebAIM problematiku rozebírá poměrně důkladně: Psaní alternativních popisků k obrázkům je prvním principem přístupnosti. Jedná ze zároveň o ten, který je nejtěžší implementovat.

V článku najdete řadu příkladů, na kterých se můžete tvorbu alternativních popisků naučit nebo se v ní o něco zlepšit. Po jeho přečtení totiž zjistíte, že se v žádném případě nejedná o triviální úkol. (Zdroj: 456 Berea Street)

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.