Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Srpnový Čtvrtkon

Srpnový Čtvrtkon

ctvrtkon3

Spolupráce designerů (ať už vizuálních, interakčních a dalších) a vývojářů má velký dopad na kvalitu výsledku a to zvláště v projektech, kde chybí projektový manažer či supervizor. V ideálním světě by si obě skupiny viděly navzájem do hlavy, mluvily stejným jazykem a vůbec se skvěle doplňovaly.

Ideální svět však neexistuje. Přijďte si poslechnout zkušenosti dvou jihočechů – dorazí UX designer Martin Laudát a UI developer Daniel Sitek. Podělí se o svůj pohled na to, jak nastolit rovnováhu těchto dvou světů ve prospěch projektu a nabídnou srovnání obou stran téže mince.

Co potřebuje vývojář od designera a co se od něj může naučit? A co očekává designer od vývojáře a potřebuje vědět o jeho práci?
Přijďte. A podělte se i o vlastní názor.

Místo: Coworking Center České Budějovice
Čas: 20.8.2015 – 18:00
Na akci není potřeba se přihlásit, ale určitě nám pomůžete když se přihlásíte k události na Facebooku.

Daniel Sitek je profesí kodér v českobudějovickém Edgedesignu. Má rád grafiku, kompletní webové stránky od návrhu přes programování až po finální ladění a sémantiku a aktivně se zajímá o UI/UX design. Také rád fotí, čte, nebo jezdí na kole, inlinech či longboardu.

Martin Laudát začínal jako designer v budějovickém Inizio Internet Media, dnes svůj čas dělí mezi flowly.cz a jako externista u přespolních firem. Je to univerzální webový švýcarský nůž a nadšený tester designerských nástrojů.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Cesta URL: co se děje, než se načte webová stránka

Když do adresního řádku prohlížeče napíšete webovou adresu a stisknete Enter, spustí se fascinující řetězec procesů, které propojují váš počítač s celým světem. Od překladu doménového jména na IP adresu, přes navázání šifrovaného spojení, až po vykreslení každého pixelu na obrazovce - to všechno se odehraje během zlomků sekundy. Pojďme se podívat, co se mezitím děje pod kapotou webu.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku