Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Zajímavosti z vývoje populární české hry Factorio

Zajímavosti z vývoje populární české hry Factorio

Zprávičky Různé

Hra Factorio nedávno překonala milión prodaných kopií, čímž se řadí mezi ty vůbec nejúspěšnější české hry. Tím spíš, že se jedná o dílo malého studia o pár vývojářích bez velkého investora. V Kafemlejnek.TV nás zajímaly detaily okolo vývoje této hry a tak jsme se vydali vyzpovídat Michala Kovaříka, který celý vývoj odstartoval.

Natočili jsme hned dva díly – v prvním díle se dozvíte o historii hry od úvodní kampaně na Indiegogo, přes úspěšný útok na Steam až do současné doby. V druhém díle rozebíráme techničtější detaily okolo vývoje hry – např. to jaké úskalí čekají programátora při návrhu multiplayer režimu, co představuje portování hry na různé operační systémy, či její integrace do Steamu.

Pokud máte rádi audio/video casty, zpříjemněte si letní opalování s naším hostem.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.