Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » WebExpo 2010 získává konkrétnější obrysy

WebExpo 2010 získává konkrétnější obrysy

Zprávičky Různé

Další ročník konference WebExpo se bude konat opět ve spolupráci s Provozně ekonomickou fakultou ČZU, a to 23. – 25. září. Původně ohlášený říjnový termín byl změněn na zářijový s ohledem na začátek školního semestru na fakultě. První den (ve čtvrtek) budou dopoledne probíhat workshopy a večer warm up party. Druhé dva dny budou plnohodnotné konferenční dny. Registrace na konferenci budou otevřeny na začátku července. Můžete získat 20 % slevu na vstupném, pokud se do té doby přihlásíte na adrese webexpo.cz k odběru newsletteru. Navíc jako bonus získá prvních 200 platících účastníků dárek – knihu podle vlastního výběru z nabízených titulů.

Z programu konference

Svou účast potvrdilo několik zahraničních hostů. Mezi nimi jsou Peter-Paul Koch – autor legendárního serveru Quirksmode.org a js/css guru, Fabien Potencier – autor Symfony frameworku, Brion Vibber – bývalý CTO Wikimedia, Robert Lemke – autor FLOW3 frameworku a další. Program bude postupně doplňován se spuštěním nových stránek konference. Součástí konference bude letos samostatná sekce, která se bude zabývat agilním programováním. Vývojářské přednášky budou mít dostatečný časový prostor v rozsahu 75 – 90 minut. Více prostoru dostanou také diskuze a networking.

Zdroj: WebExpo newsletter

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.