Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » W3C se rozhoduje mezi dvěma specifikacemi pro adaptivní obrázky

W3C se rozhoduje mezi dvěma specifikacemi pro adaptivní obrázky

Zprávičky Webdesign

Nálepky:

V souvislosti s rozšířením mobilních zařízení a responzivního webu vzrůstá potřeba tzv. adaptivních obrázků – (obvykle) bitmapových obrázků, ze kterých autor vygeneruje několik verzí pro různá rozlišení.

V tuto chvíli existují dvě konkurenční specifikace:

  • atribut srcset, který se přidá stávajícím značkám img, a specifikuje další varianty obrázku
  • značka picture, která obsahuje několik dceřinných značek source a pro zpětnou kompatibilitu i jednu značku  img.

Kterou cestou se webové prohlížeče vydají? W3C se na to zaměří v průběhu ledna.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.