Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Vývojáři sobě: 0. sraz – Co, kdy, kde, proč a jak to vzniklo?

Vývojáři sobě: 0. sraz – Co, kdy, kde, proč a jak to vzniklo?

Zprávičky Databáze, PHP

Vyvíjíte nebo se jen zajímáte o programování a věci okolo něho?
Tak neváhejte a přijďte se dozvědět více o radostech a strastech ze života vývojářů.

Přijďte posedět a poslechnout si, co se na vás chystá a co to vlastně jsou ty Vývojáři sobě.
Také se můžete těšit na dvě přednášky z aktuálního dění z vývojářského světa a ukázku toho, jak lze dvěma cestami dosáhnout stejného cíle.

Budeme se na vás těšit ve Čtvrtek, 23. 6. 2016 od 18:00 ve firmě Skrz.cz na adrese Americká 525/23, Praha.

Stačí jen potvrdit svou účast.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.