Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Rodina HTML5: WebStorage

Rodina HTML5: WebStorage

Na blogu ExtJS vyšel článek o WebStorage, což je technologie, která je počítána do širší „rodiny HTML5“, a patří k těm nejmenším a nejjednodušším. Pomocí jednoduchého API s několika metodami (zásadní jsou getItem, setItem, removeItem a clear) si může webová aplikace uložit data v prohlížeči. V podstatě jde o dvě jednoduché key-value databáze, které uchovávají data buď pro celý zdroj napořád (localStorage), nebo po dobu než uživatel odejde ze stránky (sessionStorage). Jejich podpora se liší v různých prohlížečích a verzích, doporučuji tedy konzultovat přehled implementace HTML5.

Můžete si otestovat i jednoduchou demonstraci.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.