Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Převeďte Flash do HTML5 a Javascriptu

Převeďte Flash do HTML5 a Javascriptu

Do souboje mezi Flashem a HTML5/JS o budoucí nadvládu na webu vstupuje společnost RevShock se svým nástrojem Smokescreen. Má jít o open source nástroj, který dokáže zkonvertovat Flash na HTML5 a JavaScriptu. Ačkoli je nástroj primárně určen k převodu reklam ve Flashi, vypadají první demonstrace velmi slibně. Nástroj by mohl být velmi užitečný pro webdesignéry, kteří mají na stránkách např. flashové bannery a chtějí je snadno zahrnout do verze pro zařízení, které Flash nepodporují (např. iPad).

Zdroj: OSNews

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
pas

Neříkal bych tomu „nástroj na převod“, je to prostě Flash Player implementovaný v JavaScriptu.
Je to logická cesta i pro Adobe, které samo něco takového chystá – když Apple nedovolí renderovat SWF na nízké (nativní) vrstvě, tak ho prostě budeme renderovat na vyšší (webové) vrstvě. O to absurdněji pak vyzní Jobsovy námitky, že Flash je pomalý – toto bude samozřejmě ještě pomalejší, byť to běží stoprocentně „v té správné technologii“.
Navíc je teď potřeba politovat uživatele iPadu – zatímco užitečný flashový obsah si v tomto nadále nepřehrají, toho neužitečného (reklamy) ušetřeni nebudou. :) Vývojářům už prakticky nic nebrání rozšířit vkládací skripty Flashe (swfobject.js) o tuto alternativu.

pas

A ještě jednu myšlenku utrousím. :)
Pořád někdo píše o „souboji o nadvládu“ mezi Flashem a HTML5, ale jak je vidět zde, dá se to vidět i v úplně jiném světle. Flash je tady v pozici frameworku pro HTML5. Např. HTML Canvasu pro praktické využití chybí objektový model, který mu Flash může krásně dodat. Kdo tedy v tom souboji vyhrál? :)

radek

takze vytizenost bude 2× vetsi a za to to bude 2× horsi :)) chudaci Ipadisti…

mixal

Bohuzial, ale presne tak.
lepsie je interpretovat flash nativne ako pomocou js/html5, narocnost bude vyssia. aj od zakladu napisana aplikacia pre html5/js je vacsinou narocnejsia ako flash.

julo

Flash plugin som si doteraz zamerne neinstaloval (vyskyt: 73% reklama – nechcem, 25% video – nepotrebujem, 1% ovladacie prvky/info bez alternativnej nahrady na – ozeliem).
Tak asi postupne na mna dojde, ked mi zacnu konvertovat flash on demand (samozrejme zrejme len tie reklamy).

Sten

VP8/WebKit je výkonnější než flashový interpret

pas

1) VP8 bude obsažen i v příští verzi Flash Playeru, tak uvidíme, jak tam bude rychlý.
2) „Flashový interpret“ není moc přesné, ve skutečnosti to je JIT kompilátor.
3) Výkon animačních technik si můžete porovnat tady:
http://www.themaninblue.com/writing/perspective/2010/03/22/

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.