Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Přednáška: Dependency Injection ve Scale

Přednáška: Dependency Injection ve Scale

Zprávičky Různé

Dependency Injection (DI) je v dnešní době denním chlebem mnoha (nejen) Java programátorů. Jak funguje ve Scale? Scala o sobě tvrdí, že je 100%-ně kompatibilní s JVM. Je tedy interoperabilní s prověřenými DI frameworky, které známe z Javy a jsou to buď de facto nebo de jure standardy pro DI? Má nějaké vlastní řešení tohoto problému?

Jakub Janeček, Michal Příhoda a Vlastimil Menčík si připravili přednášku o DI ve Scale, která odpoví na tyto i další otázky.

Kdy: 29.1.2012, 19:00
Kde: Fakulta informačních technologií ČVUT v Praze, Thákurova 9, 160 00 Praha 6
Celý text zde.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
3 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Zopper

Nemůžu si pomoct.. „100%-ně“ opravdu NE! 100% se čte jako „stoprocentně/sto­procentní“, pokud se dá před procento mezera, čte se to jako „sto procent“. Že se míchá tohle toleruju, ale když někdo přidává -ně, -ní, a podobně, tak to se už neovládnu. :D

Martin

Což je pro všechny, kteří se zajímají o Scalu a chtěli by přijít na přednášku, naprosto zásadní věc.

Karel

Přesně tak. Znáte snad programátora, který by se kdy zajímal o syntaxi jazyka, který používá?

Ale dost bylo ironie. Prostě na někoho „100%-ně“ působí asi tak jako na mne „if( (a > b) == true )“.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.