Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Poslouchat uživatele při návrhu aplikace? Ano, ale…

Poslouchat uživatele při návrhu aplikace? Ano, ale…

Zprávičky Různé

Nálepky:

Polemický článek na serveru UXMag probírá a na příkladech ilustruje rozdíl mezi návrhem, který je „vedený uživatelem“ (user-led) a návrhem, který je „zaměřený na uživatele“ (user-centric). Správný návrh by měl být zaměřený na uživatele (user-centric), nikoli vedený uživatelem nebo dokonce řízený uživatelem. „Kdyby uživatelé mohli vést návrh, nebyli by uživatelé…“

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
3 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Naith_cz

Tak to je přesné, to nemá chybu. :-D

Sten

Přesně tak, jinak místo auta pro chudé dostanete tohle :-)

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.