Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Porovnání rychlosti animačních technik

Porovnání rychlosti animačních technik

Zprávičky Webdesign

V současnosti lze v prohlížečích používat čtyři techniky pro animace: Flash, HTML5, Canvas a SVG. Článek Animation Benchmarking přichází s porovnáním rychlostí jednotlivých metod v různých prohlížečích. Ke srovnání byl použit částicový (particle) systém. Podle testů je nejrychlejší Flash, po něm Canvas, pak HTML5 a nejpomalejší je SVG. Rychlost se se vzrůstajícím počtem částic srovnává.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
4 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Greeny

teda sa limitne blíži k 0 FPS ;-)

Murdej

Ti progamatori jsouc cim dal rozezranejsi, pamatuju kdy jsem zacinal programovat tak jsem delal taky takove ptakovinky s podobnou ryclosti ALE NA 50× POMALEJSIM HW.

X

Proč nebyly testovány JavaFX a Silverlight? Je v nich nějaké technologické omezení nebo to bylo jenom rozhodnutí autora???

pas2007

Technologické omezení tam jistě nebude – animované kroužky jdou udělat i v JavaFX i v Silverlightu. :) Autor tam píše, že ho zajímá potenciální nahrazení Flashe nativními browserovými technologiemi. Což shodou okolností určitě zajímá i největší skupinu RIA vývojářů.

Cesta URL: co se děje, než se načte webová stránka

Když do adresního řádku prohlížeče napíšete webovou adresu a stisknete Enter, spustí se fascinující řetězec procesů, které propojují váš počítač s celým světem. Od překladu doménového jména na IP adresu, přes navázání šifrovaného spojení, až po vykreslení každého pixelu na obrazovce - to všechno se odehraje během zlomků sekundy. Pojďme se podívat, co se mezitím děje pod kapotou webu.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku