Hackathon aneb programátorský maraton začíná být i v našich luzích a hájích vcelku oblíbená zábava. 8.12. – 9.12. se můžete těšit na ten pravý, 24hodinový, Hackathon ve vývoji aplikací pro Windows Phone, Symbian nebo MeeGo, který pro…
Archiv strana 97 z 340
Webová vývojářka Lea Verou shrnula svou tvorbu v oblasti knihoven, polyfills a dalších skriptů za několik posledních let. V nabídce jsou některé velmi pěkné knihovny, například knihovna pro silné typování JS, polyfill pro HTML5 Progress,…
JavaScriptové enginy se v současných prohlížečích více nebo méně blíží standardu ECMA-262, pátá edice. Míru jejich shodnosti se standardem měří test (resp. sada testů) Sputnik. Autorem je Google. Podle výsledků, zveřejněných na Wikipedii, má…
Další, ne úplně plánovaná, zastávka HTML5 Roadshow bude 28. 11. 2011 ve Zlíně. Více informací najdete na http://www.wug.cz/zlin/akce/458-HTML5.
Google spustil web GoMo (Go Mobile), který by měl být platformou pro popularizaci „webové mobilizace“ mezi tvůrci webů. Nabízí informace a nástroje pro vytváření mobilních verzí webů.
Nástroj plv8js, což je add-on pro databázi PostgreSQL, který obsahuje JS engine V8, vám umožní psát funkce, které pak běží uvnitř této databáze (jako „stored procedures“). Plv8js se stará o konverzi dat mezi JS…
Překlad článku Top 10 content management systems přináší server Interval.cz: 10 nejlepších redakčních systémů (CMS). Článek stručně představuje známé i méně známé CMS a shrnuje jejich klady a zápory.
Podle zpráv ZDNet (s odvoláním na „zdroje blízké Adobe“) by měly být ukončeny práce na mobilních verzích přehrávače Flash. Hlavní cestou by u mobilních zařízení mělo být HTML5 a převedení Flashových vývojářů na platformu AIR,…
Dnes vyšel první záznam z HTML5 Roadshow, který je věnován historii HTML5 a novinkám ve značkovacím jazyce. Další díl vyjde zítra a věnuje se CSS3 a SVG. Ve čtvrtek vyjde díl o novinkách v ECMAScript 5 a…
I návrháři bankovních aplikací v Javě si mohou přečíst a nalézt zajímavé tipy v článku Designing Apps for Kids. Děti totiž uvažují jinak, a proto se i k aplikacím (většinou výukovým a rekreačním hrám) chovají jinak, než běžný…




