Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Od Silverlight k HTML5: ukázka reimplementace ovládacího prvku v otevřených standardech

Od Silverlight k HTML5: ukázka reimplementace ovládacího prvku v otevřených standardech

Colin Eberhardt napsal před několika měsíci ovládací prvek JumpList pro Windows Phone 7. Tento prvek usnadňuje procházení jmenných seznamů (např. seznam kontaktů) na dotykových displejích. V článku From Silverlight to HTML5 ukazuje podrobně postup reimplementace tohoto ovládacího prvku pomocí HTML5, CSS3 a JS. Výsledek je použitelný v moderních webových prohlížečích a můžete si jej vyzkoušet (a prohlédnout video) na autorově blogu.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.