Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » O zákeřnosti nepovinných parametrů v C# 4

O zákeřnosti nepovinných parametrů v C# 4

Zprávičky Různé

Jiří Činčura na serveru Vývojář.cz popisuje novinku čtvrté verze jazyka C#, kterou jsou nepovinné parametry a soustředí se na jednu její problematickou vlastnosti, o které byste měli vědět. Výchozí hodnota nepovinného parametru je totiž vložena do assembly aplikací, které metodu s nepovinným parametrem volají. Pokud výchozí hodnotu parametru změníte, nesmíte zapomenout překompilovat i všechny aplikace, které ji volají, jinak budou stále používat hodnotu původní. Jiří Činčura proto radí:

Pokud tedy hodláte využít volitelných parametrů v nové verzi jazyka C#, je třeba velmi dobře promyslet, zdali se hodnota opravdu nikdy nezmění a je možné ji takto zadat. V opačném případě je třeba vynutit překompilování všech aplikací, které vaši knihovnu využívají. Nebo použít „staré dobré“ overload metody.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.